lunes, noviembre 07, 2016

RUEDA Y CONDE CLAVES EN LA NUEVA XUNTA

En una entrevista concedida al Faro de Vigo, Feijóo quito importancia a que, por primera vez en 20 años, ninguno de los ministros sea gallego. Además apuntó que la garantía de que Galicia va a seguir teniendo el peso político que le corresponde a Rajoy  y a al propio Feijóo. 
También en la entrevista señalo que tanto Alfonso Rueda como Francisco Conde son piezas claves en la Xunta,  sin confirmar si ambos formarán parte del Ejecutivo los que considera "claves" en su Gobierno, gracias a la experiencia política de Rueda y a que Conde ha sido un excelente conselleiro desde el punto de vista económico y de empleo. Por último, aseguro que no ve lógico que un conselleiro o un delegado de la Xunta cobre más como diputado que como miembro del Ejecutivo, un debate que está en la mesa pero que no es una prioridad.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Probe, meu probe Concelleiro,pasache de chofer de Nejreira a alcalde nun so vran ,coñecido pola veciñanza sadense por imputado, que mas queres.Non, non te chamou Raxoi, nin tampouco o fara Feijoo. Alma en pena de tabernas de postin, tes celos da oleirense que moito mallou no PP da Coruña nun so vran ata chegar o premio dun puestaso. E ajora ti, ai meu probe,disque choras as agachadas por un puestitño popular, como lle diron a de Betanzos despois dos seus merecidos servicizos o todopoderoso afincado en los Madriles. Ajora que cambiache o coche, e tamen de muller, a mais novos, meu probe, pensache ser conselleiro, pero non, non te chamou ninguen, e quedas con estigma do puestaso de esqueje coordinador, e si tamen concelleiro que moito lle cambia o conto.😂😂😂😂😂😂. Rír por non chorar,

Anónimo dijo...

Que fijación

Anónimo dijo...

Que pesado, no se aburre, que fijación. Es un problema.