sábado, noviembre 19, 2016

COA MIRADA POSTA NO 2019

Feijóo e o PPdeG dispostos a recuperar os concellos e deputacións perdidas e poñense a traballar xa coa mira posta nas vindeiras eleccións municipais. Ante os 200 dirixentes que conforman a xunta directiva do PPdeG, e acompañado polos conselleiros do seu terceiro mandato, Feijóo comprometeuse a visitar os 313 concellos e chamounos a enmendar erros do pasado. Feijóo agarda que os cambios de actitude que se albiscan nos grupos da oposición sirvan para chegar a acordos en beneficio dos galegos.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Pues ya puedes visitar Santiago, a pie a poder ser, ya que Hernández y su peña ha dejado al partido totalmente desgajado.
De hecho me consta por lo que me cuentan algunos afiliados que se está organizando una buena para presentar una alternativa al exconselleiro.

Anónimo dijo...

Me consta que ya están recabando apoyos y la verdad es que no me extraña, ya que D. Agustín como Conselleiro sería muy bueno, pero para liderar un proyecto municipal me parece que es bastante inútil, va presumiendo de que es el mejor, pero tiene un equipo que da pena.
Ante lo visto, yo me apunto