lunes, septiembre 26, 2016

FEIJOO REVALIDA LA MAYORIA ABSOLUTA

El PP de Galicia es la fuerza más votada en las elecciones gallegas de este domingo al alcanzar el 47,7 por ciento de los votos y lograr 41 escaños de los 75 que se eligen para conformar el nuevo Parlamento de Galicia. Feijóo revalida su mayoría absoluta y Galicia se confirma como único feudo popular en España.
Por su parte, En Marea, el partido instrumental de Podemos, Anova y Esquerda Unida, adelanta al PSOE  como segunda fuerza en la Comunidad gallega, aunque empatan en diputados. 14 actas cada uno de ellos.  Al BNG, mientras, le correspone  seis escaños, por lo que tendrá grupo propio y solo pierde uno con respecto a 2012. Por su parte, Ciudadanos no entra en la Cámara gallega.

1 comentario:

Anónimo dijo...

4 años máis de folkloradas, de combo , de corrupción solapada, de cifras de desempleo maquilladas coa emigración e de festas gastronómicas e vinícolas para manter apanpanada a esta sociedad envellecida. Feijoo é un brillante comercial, un brillante encantador de serpes...pero é un pésimo político. Éa figura que necesitaban os señoritos que o rodean para chegar o galego medio e agarrarse como garrapatas ó poder. Probablemente sen darse cuenta está desfacendo un pouco a Galicia con ese buenismo hacia o españolismo; xusto non momento en que os EEUU de Europa que se ven no horizonte permitirían novas posibilidades para a vella nación galega. Faltalle visión. Gustalle que o acaricien nos platós de Madrid.

A "estabilidade" que procura Galicia é a dunha sociedade coa pirámide poboacional envellecida. A estabilidade do conservadurismo: nada arriesga nada perde, pero nada gana tamén. Polo menos desmarcouse de Raxoi. Nin bos días sabe decir en galego. É o que hay.