martes, mayo 10, 2016

CERTO MALESTAR NO PP DE LUGO POLO XV CONGRESO DO PPdeG

Ten boa razón Pedro Puy, o contrapoñer e a “imaxe de unidade, acordo e compromiso” amosada polo PP de Galicia no seu  XV Congreso celebrado esta fin de semana en Ourense coas “disputas e trifulcas internas existentes noutras formacións políticas de ámbito galego que van competir con nós por ser os partidos maioritarios”, pero tamém hai que reconocer certos malestares internos.
Non setou nada ben no PP de Lugo a importante presencia na nova executiva do PPdeG, de xente de Raquel Arias, e inclusión de esta mesma, nunha secretaria de área. O malestar mostrouse principalmente nunha parte do serctor mais historico do PP lucense que traballou arreo pola victoria de Elena Candía no pasado Congreso Provincial.  Non foron capaces de entender o xesto aglutinador cos perdedores, do congreso provincial do PP de Lugo, feito por Feijóo.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Lo que queda demostrado es que el señor Feijóo no se enteró de lo que votó la militancia en el último congreso provincial de Lugo o no es muy demócrata.
Los militantes apostaron clarísimamente por Elena y su equipo, y ahora la alta dirección trata de compensar a los perdedores.
Si existen diferencias entre los dirigentes deben resolverlos internamente, y no hacer públicas disensiones que la militancia enterró con sus votos