martes, febrero 23, 2016

ELENA CANDIA VIRTUAL GANADORA DEL CONGRESO DEL PP DE LUGO

Desde las siete de la tarde y hasta las nueve de la noche puedieron votar, ayer, los afiliados del PP lucense en las juntas locales de Lugo, Viveiro, Burela, Foz, Cervo, Ribadeo, Monforte, Guitiriz y Sarria.
A primer hora, se suopo que, la totalidad de los compromisarios de la Junta Local de Monforte, fueron para Elena Candia. El trabajo significado de Damaso López. Nazario Pin, e Iravedra, fue la clave para esta victoria de Candía.
En Lugo capital, se repitió el exito de Elena Candia, al lograr una amplia victoria con casi 360 votos a su favor y 200 de Raquel Arias.
En Cervo, el empate de compromisarios entre las dos candidaturas fue el resultado, mientras que en la junta local del PP de Viveiro el apoyo fue para Elena Candia, reiterando lo que en días pasados había asegurado el presidente local. En la junta local del PP de Foz los resultados fueron favorables a Raquel Arias al igual que en Burela.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Lugo: Elena 360 / Raquel 200

Anónimo dijo...

Pois esta claro, renovación, renovación, a primeiras non é. Barreiro en diferido sigue controlando o PP en Lugo.

Anónimo dijo...

Castiñeira 'matou' a candidatura de Raquel Arias na capital, non podía levar a pobre peor compañeiro de viaxe...

Anónimo dijo...

Os números din o que din, que a militancia non está con Raquel, máis ainda di máis, non está con Castiñeira, que como presidente da Xunta local onte levou un correctivo dos que fan tembrar as paredes, se tivese una miga de decencia tiña que ter presentado esta mesma mañáa a súa renuncia e demisión, e con él a súa tropa de corps que non fixo outra cousa que o medre persoal, esquecendo a militancia, os barrios e as comisións. E tempo de que esto cambie, fora pero xa!!! o PP lucense merece outros dirixentes, non estes que viñeron a medrar e comer do partido.