jueves, enero 21, 2016

TELLADO PREOCUPADO POLO TRISTE FINAL DE BEIRAS

Miguel Tellado, foi moi critico hoxe coa decisión de En Marea de renunciar a ter unha andaina por separado no Congreso dos Deputados e optar por completar o Grupo Parlamentario de Podemos. Para o dirixente popular, a coalición enganou aos galegos asumindo unhas siglas e uns compromisos diferentes aos de Podemos cando en realidade son a mesma cousa.
Tellado recorda que é certo que parte de En Marea era Podemos, pero tamén o é que Anova e outras formacións do ámbito do nacionalismo galego confluíron nesa plataforma. “Agora renuncian a ese nacionalismo para facer posibles as aspiracións de Pablo Iglesias”.
“É un triste final para a carreira nacionalista de Xosé Manuel Beiras, que toda a vida defendeu un nacionalismo que combatera as forzas estatais e agora está integrado nunha delas”, di.
Para o voceiro popular o experimento de Podemos no Congreso terá un percorrido similar ao da coalición AGE, que arrancou no Parlamento galego con nove deputados e como terceira forza parlamentaria, e agora é a carta tras perder a terceira parte dos seus integrantes.
En Marea ven de entregar o voto dos galegos a Pablo Iglesias, Íñigo Errejón e Carolina Bescansa, e verán diluída a súa representación nun grupo que ten aspiracións diferentes ás de Galicia. Puideron xestionar os seus apoios de forma independente e sen máis ataduras que aquelas que implican os votos dos galegos, como fixo Compromís no caso da Comunidade Valenciana, pero preferiron ser mandados por Iglesias que polos galegos que os converteron en segunda forza en Galicia nas pasadas eleccións xerais.
En todo caso, Tellado engade que, sabendo que En Marea defende a autodeterminación dos pobos ao igual que Podemos, non sabemos a qué espera o PSOE para dicir que nunca pactará con eles en busca da investidura de Pedro Sánchez. Ademais, recorda que aínda está pendente unha explicación convincente da cesión de senadores do PSdeG a ERC.
“Ao final houbo nacionalistas que votando a En Marea apoiaron a campaña dun partido estatal como Podemos, e socialistas que votando ao PSOE apoiaron as reivindicacións secesionistas de ERC”.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Miguelon deja de aburrirnos. Eres muy pesado. El día que Tere hable, nos vamos a reir todos.
El clan Rey, Calvo, Tellado y Trenor da penita, mucha penita. Se reparten por detras el poder y no nos gustan a la militancia.
A cada cual peor.

Anónimo dijo...

Poco les queda

Anónimo dijo...

El PP presentará una demanda por difamación tras los comentarios de los críticos según anunció Diego Calvo, Expresidente de la Diputación. El dirigente popular responsabilizó a los críticos de la bronca que se monta a diario en el P.P. desde la perdida de las municipales.
Diego Calvo se mostró indignado por la situación que se vive en la provincial. «En una DeDocracia que a muchos nos costó tanto trabajo conseguir no se puede consentir que un grupo de críticos quieran quitarnos de nuestra poltrona». «Estamos indignados y esto no puede ser, por eso presentamos una demanda por difamación », ha dicho.
El dirigente del PP confía en que la denuncia prospere porque, afirma, «cualquiera de las personas que estaban dentro pueden testificar que la sensación que han vivido es de inseguridad, con unos críticos que primero trataron de eliminar la DeDocracia interna del P.P. y después nuestra poltrona nos llamaron de todo. Si eso no es un delito no entiendo nada», ha sentenciado.

Anónimo dijo...

ji ji ji.

Anónimo dijo...

Mayor Oreja pide "rectificación y renovación" en el PP si "gobierna el frente popular"
En esRadio, el exministro del Interior reaparece y augura que "el frente popular, populista y nacionalista" acabará en la Moncloa.

Hizo su análisis sobre la situación que atraviesa su partido. Por dos veces, recetó "renovación", aunque evitó dar nombres y no quiso aclarar si cree que Mariano Rajoy ha de apartarse. "Ese es el gran reto. Todos tenemos que asumir una responsabilidad" porque "no somos espectadores de la crisis, somos parte de la crisis", afirmó Mayor Oreja. También pidió al PP que se "reinvente", una vez el PSOE se haga con el poder de la mano de Podemos y los nacionalistas.

Cuanta más razón tienes, más sólo estás. Cuanto más independiente, más sólo me he encontrado y a menos sitios me invitan", reconoció el veterano dirigente

Anónimo dijo...

Que regrese el y Maria Faraldo al Partido Popular cuento antes por dios amen