viernes, enero 29, 2016

NOTIFICACION SALOMONICA

Manuel Baltar ha sido citado como investigado por la presunta comisión de los delitos de cohecho y tráfico de influencias por supuestamente haber ofrecido un empleo a una mujer a cambio de sexo. La afectada presentó una denuncia en la fiscalía y, coincidiendo con el archivo por parte del ministerio público, también presentó una demanda judicial. La supuesta afectada también esta citada en calidad de investigada por, supuestamente, haberle ofrecido trabajo a cambio de mantener relaciones sexuales.
La mujer estaba citada para declarar como perjudicada, pero el juzgado ha notificado este jueves un auto en el que deja sin efecto esta citación y la llama tanto a ella como a Baltar para el día 10 de marzo en calidad de investigados según ha informado el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG).

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Qué verguenza !! imputado por la presunta comisión de los delitos de cohecho y tráfico de influencias por supuestamente haber ofrecido un empleo a una mujer a cambio de sexo

BETADINE dijo...

HABER, EU NON SEI, PERO É DICIR SI ALGUÉN GRABATE E INTERCAMBIAN MESAXES, ISO É DELITO,
DESDE CANDO É DELITO ISTO? ESTARÍAMOS TODOS NA CARCERE, NON ENTENDO A XUEZ,
HABER QUEN É O BONITO QUE NON ENTROU RECOMENDADO, POLO SEU TÍO, PAI, AMIGO E DEMAIS FAMILIA A ENTRAR A TRABALLAR EN CALQUERA EMPRESA DE OURENSE, POR ENDE EN GALICIA, E POR ENDE EN ESPAÑA. ISTO NON TEN SENTIDO.
ADEMAIS SEN APORTAR MÁIS TESTIGOS, AS GRABACIÓNS POR SI SOLAS NON SIGNIFICAN NADA.
VAMOS QUE DE VERGONZA NINGUNHA,PORQUE A CONCIENCIA TRANQUILA, ASI QUE MANUEL BALTAR E O NOSO PRESIDENTE

Anónimo dijo...

Betadine, no te enteras de nada. Que un empresario contrate a un amigo o pariente es perfectamente legal y moral, porque cada uno en su empresa contrata a quien le da la gana.

Pero para acceder al empleo público -pagado con el dinero de todos - hay que hacerlo según los principios de mérito y capacidad, mediante pruebas objetivas, según dice la Constitución y resto de leyes.

Más todavía. Lo que es incalificable y delictivo es ofrecer empleo público a cambio de sexo, que es lo que tu jefe propuso según las grabaciones que pudo escuchar todo el mundo. Ni siquiera se ha molestado en negarlo porque su voz es perfectamente reconocible.

Así que nada, a dimitir y evitar una larga agonía política mala para todos, pero en primer lugar para José Manuel. Si no te lo crees mira al equivalente valenciano de Baltar y como ha terminado esta semana: en la trena.

Anónimo dijo...

BETADINE xa nos dixo como se entra a traballar na Deputación ourenseana; na taifa ourensana. Sen comentarios.

BETADINE dijo...

PRIMEIRO:
FALO DUN CASO PUNTUAL
SEGUNDO: O DO MERITO, CAPACIDADE, NINGUÉN O PUXO EN DÚBIDA..
MANDA GUEVOS, INTERPRETADES O QUEREDES, PERO BUENO, HALA VÓS,,,EN OURENSE, PODEDES PREGUNTARLLE O SOBRIÑO DA CARMENA ( EN MADRID)
OS ASESORES COMO CARALLO, SE ESCOLLEN?.
EU FALO QUE DENTRO DUNHA CONVERSACIÓN PRIVADA, ENTENDASE POR MESAXE, OU GRABACIÓNS DE CARÁCTER ( LEGALMENTE DUBITATIVA), DENTRO DISE AMBITO PÓDESE FALAR DE TODO. POR ISO SIGO SIN ENTENDER A POSICIÓN DA XUEZ.
ADEMAIS DE QUE ESA MULLER, E COMA A MENOR DUBIDA, O XEITO DE QUE NON CONQUERIR O SEU OBXETIVO
UN SÓ OBXETIVO, A VENGANZA, IMPOTENCIA

NÓS SOMOS OS MÁIS TRANSPARENTES, E LEGAIS
HALA UNHA APERTA
PARA OS INIMIGOS DA CASA, TEDES ATA O 5 DE FEBREIRO PARA PRESENTARVOS COMA CANDIDATOS
BALTAR SEGUIRA SENDO O NOSO PRESIDENTE

Anónimo dijo...

Aí segue o pobre Betadine.

Si, e Rosendo ía ser alcalde de Ourense polo civil, ou polo criminal...Ja,ja,ja. O certo é que non foi alcalde.

Fabra caeu, Rus caeu, e José Manuel Baltar caerá. E con eles calleron uns cuantos Betadines. Fagan apostas señores, ja,ja,ja. Haberá talego ou non?

Vai facer falta moito betadine de verdade por aquí

Anónimo dijo...

Personas con estos comportamientos personales tendrían que estar fuera de la política. Menuda catadura moral tiene el señor Baltar.

BETADINE dijo...

MANDA CARALLO, A FISCALÍA COINCIDE CONMIGO..
HABER QUEN, O NEGA AGORA
HALA UNHA APERTA