martes, enero 12, 2016

CUESTIÓN DE LOXICA PARLAMENTARIA

Cuestionado, Alfonso Rueda, acerca da pertinencia de que as Mareas teñan un grupo parlamentario propio, na entrevista ofrecida hoxe á Radio Galega, respondeu preguntándose que dirían estes se fosen os populares os que tiveran sido a terceira forza política e aspirasen a dividirse en grupos para dispor de máis tempo no Congreso que a primeira forza.
Rueda amosouse seguro de que de ser así “estarían poñendo o grito no ceo”, pois ademais de máis tempo tamén pretenden obter dese xeito “máis cartos”, aínda que “a xente cando os votou non o fixo para que se dividan”. 
Unha reflexión que xa se estan facendo alguns militantes e que seria curioso o final, ver a existencia dun grupo parlamentario, de seis deputados, da Marea con voz no Congreso, e que os dez deputados do PP de Galicia,  atados sen voz.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Menudo cáncer para el PPdG es Alfonso Rueda. No aportó, ni aporta, ni aportará nada pero el sigue mamando de la teta. Conmigo ya no contaron en estas generales y en las próximas autonómicas, me da que tampoco.

Anónimo dijo...

Este Sr. fue el precursor de que mucha gente trabajadora y seria del partido, ahora no quiera saber nada de las siglas.

Sus malos modos, manipulación, desprecio y falta de sensibilidad con los miles de afiliados que trabajamos para colocarlo a él ahí han provocado con el paso del tiempo una erosión en el partido que no tiene vuelta atrás.

Hasta sus propios colaboradores mas allegados reniegan de este hombre.

Anónimo dijo...

Rueda es en el actual PP el equivalente al finado de Cuiña. Que siga la Rueda, que siga...