jueves, junio 04, 2015

TRES REFLEXIONES Y UNA IDEA PRINCIPAL

El presidente de la Diputación y del PP de Ourense, José Manuel Baltar Blanco, se paso por Via V un programa de la TV de la Voz de Galicia para hablar de los resultados de las municipales. 
Dijo tres reflexiones que comparten la mayoría de los militantes la primera que "A culpa é de todo o partido", la segunda que"As eleccións non se gañan nas campañas electorais" y la tercera que  el problema del PP fue la falta de "conexión coa sociedade". Lanzando la idea de que "Hai que achegarse á teoría do nacionalismo galego de Vicente Risco», continuar con el legado de Centristas de Galicia dentro del PP.

15 comentarios:

BETADINE dijo...

POIS SI E A VERDADE
PERO BEN CERTO É QUE AO PPDG, FALTALLE, CENTRISMO, REFORMISTA E GALEGUISTA, QUE BASICAMENTE, É UN ESPIRITU DE QUERER O MELLOR PRA A NOSA TERRA.

E AGORA MESMO, EN VEZ DE REFORMISTA ( PARECE RECORTISTA), A XUNTA NON INVIRTE EN ZONAS DEPRIMIDAS COMA PODA SER OURENSE, E NON TANTO COMA PRA VIGO E CORUÑA CIDADE, QUE CON MÁIS CONSEGUIRON MENOS, E TODAS AS BOAS INVERSIONS, SEMPRE RECAEN ALI, E O RESULTADO ELECTORAL...DE CENTRO, ISTES NON O SON. E GALEGUISTA COMO NON SABEN O QUE É, POIS NADA, EMPLAZARLLES A QUE CUIDEN O KIOSKO ( SENON PECHARÁN).
DONDE MAIS HOUBO INVERSIONS, MENOS VOTANTES? VERIN E UN CASO DO CARALLO.

COMO BEN SE DICE SI PERDE, SE CHAME COMO SE CHAME, DEBERÍA HABER DIMITIDO OU FACELO, EN BREVE, NON É SOLO MORÁN ..

HALA UNHA APERTA, E NORABOA O PRESIDENT
JESUSIÑO SERA ALCALDE


MANUEL BALTAR O NOSO PRESIDENTE

Anónimo dijo...

Lo primero es que esas son sus reflexiones o la de sus palmeros, le falta una reflexión más, en Ourense no se le quiere a EL. Ante el fallecimiento del PP, al que él ha contribuido mucho, ya nos deja la perla de resucitar a Centristas un partido caciquil hecho a su medida.Este señor estaba mejor callado y ya que pide dimisiones que empiece por la suya que es el máximo responsable del PP ourensano.

Anónimo dijo...

Todo el mundo sabe que galleguismo=caciquismo. Y esa es la forma de entender la política de los baltares, que hace tiempo que están en decadencia. Lo esencial es que este señor está en sus puestos gracias a un proceso sucesoria en el que hubo contratación masiva de enchufados por parte de su papá, lo cual fue un delito según sentencia judicial firme. Si quiere dar ejemplo que empiece por aflojar la cartera y devolver al erario público los más de 700.000 euros que nos costó tal acto delictivo.

Por cierto, esperemos que el nuevo gobierno municipal de Orense investigue la adjudicación de la cafetería del Hotel San Martín a la actual esposa de este señor

Anónimo dijo...

Bos días:
Dende Lugo, coincido cen por cen co comentario de BETADINE. En Lugo tamén estamos ata as narices que se vaia toda a inversión para A Coruña, Santiado e Vigo, e mentras Lugo e Ourense a velas vir. Ademais xa estamos cansos de que Albertiño poña de candidato a Jaime e teña de "palmera" a Raqueliña.

Anónimo dijo...

ya sabéis a votar a PODEMOS y CIUDADANOS.

Anónimo dijo...

Baltarín desenterró el hacha de guerra al pedir la dimisión de Morán, volvemos al congreso de 2010 por el que fue condenado su padre, y el tío no dimite.El PP de Ourense está muerto.

BETADINE dijo...

NON QUEREDES ENTENDER
DIXO, LITERAL, QUE SI IL, NON CONSEGUIRA OS DEPUTADOS NECESARIOS, DIMITIRÍA O MESMO DÍA.
O MORAN DANOS IGUAL, SI NON QUERE DIMITIR QUE NON DIMITA...PERO TERÁ QUE EXPLICAR ISES RESULTADOS, XA QUE O FRIJOLITO, O ROGELIO, A DEPUTACIÓN, TODOS INVIRTIRON EN VERIN..E O RESULTADO E QUE CON MAIS FIXO MENOS, E ENCIMA PERDE UNHA ABSOLUTA, E POR ENRIBA UN DEPUTADO PROVINCIAL..POIS CLARO E EN BOTELLA.

SI MORÁN NON O VÉ, OU NON QUERE VELO HAI ESTA.
ESTAS INVERSIÓNS FEITAS EN VERÍN, ESTÁN FEITAS EN DEPRIMENTO DE MOITOS MUNICIPIOS QUE SE QUEDARON SEN INVERSIÓNS.

EVIDENTEMENTE, NON HABERÁ MÁIS PARA VERÍN,

HALA UNHA APERTA

JESUSITO SERA ALCALDE
MANUEL BALTAR O NOSO PRESIDENTE

OU DE CENTRISTA DE GALICIA, NON É UNHA AMEAZA

Anónimo dijo...

¡Buenísimo! ¿Pero de verdad es la Sra. Tita Sanjurjo tan lista? lo único que quiere es el cargo y mantenerse sea como sea, ya se encargará de que su amiguito Debesa "haga algo", respecto al Baron chiquitos Joseito Carabel , no sé cómo puede pasar por ser humano decente... en fin, misterios de los políticos del PP que, estado renegado hasta la médula, sigue ahí, manipulando y manejando desde su cuartel el bar mariñana sin que a nadie le salgan los colores y encima hay quienes lo defienden.La lucha interna: miren, las candidatas,Tita Sanjurjo y Silvia Cardelle no son nada sin la firma de sus mentores Debesa y Carabel respectivamente, más ineptitud y más manipulación para tapar trepar por encima de todos no se vio nunca, ya podemos empezar a rezar, tal y como os aconsejan, no creo que vayámos a conseguir nada en las urnas.

Anónimo dijo...

Na política (e na vida) é tan importante saber gañar como saber perder.

Cando minusvaloras aos demais e presumes de que "o domingo pola noite estará cada un no seu sitio", pode pasar que suceda exactamente iso...

Agora ben, botarlle a culpa do fracaso a quen non a ten, en plan nena que lle quitaron a piruleta,

A culpa foi so túa, non culpes aos demais dos teus erros.

Anónimo dijo...

Con amor para Dña Maria Faraldo Botana, alias Marifa a fontaneira das mariñas, perdedora incombustible e tamen imputada.

Anónimo dijo...

Home eu non che sabía que jesusito era o voso alcalde, pensaba que o estiverades torpedeando dende dentro como ven imposto polo frijolito, ise apodo que con tanto respeto lle tedes a Feijóo. Vaia panda do caralho que ademáis presume de falar galego e notase que non o falan. A ver si lle poñemos logo a algún local A Central e non La Central. Para empezar vamos

Anónimo dijo...

¡Viva Quino Muñoz!
¡El más grande!
En las Elecciones Municipales 2019 él tiene que ser el candidato por Ourense. ¡Arrasaremos!

Anónimo dijo...

Los últimos comentarios, falta de respecto, pesados, llevan años diciendo lo mismo, sin que nadie les escuche, Maria Faraldo tubo los mejores resultados del PP en Betanzos, y el Psoe utilizaron sabe todo el mundo a quien, para desacerse de ella, en la maniobra mas rastrera que se vio en esta comarca, les debería de caer la cara de verguenza, con lo que ellos hicieron en Betanzos y todo el mundo sabe.

BETADINE dijo...

NON HAY QUE CONFUNDIR, QUINO
O JESUSITO E MOI AMIGO DO FRIJOLITO..POR ESO O PUXO DE CONSELLEIRO..
SERA O ALCALDE DE OURENSE. XA VEREMOS COMA ACTUA, E DESPOIS XA SE VERA, TEN QUE CUMLIR, E SENÓN MARCHAR, NON QUEREMOS UN TOUPO, NA MADRIGUERA, POLO DE AGORA BEN,,,OU REGULAR,,ESPERAREMOS

PERO BUENO, DESPOIS DE MOISES, DA OTILIA E DA OUTRA,,,ESTAMOS A ESPERAR A DE JIMENEZ MORÁN..

COMO COMPRENDEREDES, ROMA NON PAGA TRAIDORES..ASI DE CLARIÑO, E TEMOS A OUTROS, MOITOS QUE DEBEMOS RENOVAR, ANDAREMOS RAPIDO, PERO SEGUROS, E CLAROS.
NON ME REFIRO A ALCALDES, SENON A CANDIDATOS, FARÉMOLO MÁIS CEDO QUE TARDE..

NOS REACCIONAMOS, RAPIDO, OUTROS COMO O FRIJOLITO, ESTA VENDO PASAR AS POMPAS FÚNEBRE, DA SUA MAIORIA, E AINDA NON FARA NADA.

CAMBIARA DE CONSELLEIROS, E PONDRÁ A NEGREIRA DE CONSELLEIRO, A LOUZAN,.OS PERDEDORES BASICAMENTE

SENÓN O TEMPO

EN OURENSE TEN ONDE ELEXIR...PERO

HALA UNHA APERTA
SEMPRE SE APRENDE, E OURENSE E O MELLOR SITIO PRA ISO

MANUEL BALTAR E O NOSO PRESIDENTE

100%ourensan dijo...

Nós arrasamos nas eleccións, Jesusito o máis votado, e o subcampeonato para Jácome... 17 concelleiros de 27 totales, o mellor resultado de Galicia. Algúns votaron a Jácome, outros a Rompetechos, pero o resultado foron os 17 concelleiros.

Agora discusión, eu son do Pacto Salomónico, Betadine da alcaldía para Jesús, xa se verá. Non descarto convencer a Betadine.

Despois deste resultado creo que agora máis que nunca Feijoo debe dar o relevo; Feijoo ten o futuro en Madrid e José Manuel Baltar en Galicia. A Deputación, xa o diremos nós.

En Verín invertiu o goberno central, a Xunta, a Deputación... e non se ganou nada. Betadine e máis eu xa o avisamos, Jiménez Morán non sacaría nada; Betadine e máis eu recomendamos non invertir en Verín, pero JMBB10 é un político conciliador e non é rencoroso. Betadine e máis eu sí o somos, pero nós pouco decidimos...

José Manuel Baltar presidente, hoxe da Deputación, mañá o destino o decidirá.

Unha homenaxe para o mellor político da historia de Galicia, un saúdo a Don José Luis Baltar. Nós non o esquecemos.