miércoles, mayo 06, 2015

VIGO E OURENSE CENTRO DO INICIO DE CAMPAÑA

Feijóo abrira en Vigo a campaña do PP de cara as eleccións municipais coa tradicional pegada de carteis na medianoite do xoves para o venres. Ademais deste pistoletazo de saída, o partido tamén organizará un acto de inicio de campaña en Ourense, ao que asistirá Feijóo.
A idea do PPdeG é que Feijóo acuda ás cidades galegas polo menos en dúas ocasións ao longo da campaña. Do mesmo xeito, tamén visitará vilas e pequenos concellos ao longo de toda a xeografía galega para reforzar aos candidatos locais. En total, o presidente participará en máis de medio centenar de actos.
Con respecto a isto,  Feijóo declinou varias peticións para que participase en actos electorais noutras comunidades autónomas debido ao seu expreso desexo de centrarse na campaña galega e apoiar candidatos do PP galego. Así, centrará os seus esforzos nos vindeiros días en compaxinar os seus deberes con Galicia co apoio aos candidatos populares na campaña electoral.
Así mesmo,  nesta campaña a axenda de Feijóo non será tan intensa como na época na que o partido non gobernaba a comunidade, posto que a prioridade desde que Galicia lle encomendou o mandato de gobernar é a axenda institucional da Xunta.
Ademais, o PPdeG contará coa presenza do presidente do partido a nivel nacional, Mariano Rajoy, o vindeiro 15 de maio, para asistir a actos en Vigo e Pontevedra, sen descartar algún outro máis sempre se a súa axenda o permite.
Pola súa banda,  Alfonso Rueda, ao igual que outros membros do partido, levarán a cabo unha axenda de actos de campaña paralela á de  Feijóo, de forma que se poderá percorrer de forma máis efectiva a comunidade para apoiar e apuntalar ao máximo número de candidatos.
Todo o protagonismo desta campaña recaerá nos actores principais do 24 de maio, que non son outros que os aspirantes ás 314 alcaldías de Galicia. O papel dos cargos do partido será o de servir de apoio a ditas candidaturas ao longo de toda a xeografía galega.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Acuciado por la penosa situación política y judicial del alcalde de Sada, imputado por varios delitos relacionados con la corrupción tras ser denunciado por la Fiscalía y la oposición, el hermano de Ernesto Anido ha intentado echar un capote al regidor presentando por su cuenta denuncias contra la oposición. Desde el partido ya le dicen al hermanisimo: Manolete, Manolete. Si no sabes... para que te metes"

Anónimo dijo...

Ufffff nas dúas cidades que ten peor pinta, vaia acerto Feijóo, tes un ollo....

Anónimo dijo...

¿Asumirá personalmente el batacazo vigués si se confirma el cheiro?

Anónimo dijo...

Está claro que un Presidente que se precie, no puede eludir sus responsabilidades. Sobre todo si ha tomado decisiones importantes como fueron la elección de cabezas de lista en Vigo y Ourense.

Anónimo dijo...

y cierra campaña en santiago,

ay que me da, que me da....jaja jaja

jajajajajajajjajajajajajja
ajajajjajajajajajajajajjaja

aaahhhh jajajajjajajajja

jajajajajajajjajajajajajja
ajajajjajajajajajajajajjaja
jajajajajajajjajajajajajja
ajajajjajajajajajajajajjaja

no puedo parar.

Anónimo dijo...

juaasssss jajajaja

Anónimo dijo...

No sé de qué se quejan el PP de Vigo, en Bergondo la candidata popular pone el todo o nada y patrocina un partido para conseguir los votos que ella sola no es capaz de sumar. Democracia y Libertad Popular Bergondo, Nace de la mano de Tita, y lidera el cuentista de Barrón Lorenzo, después de fortuitos intentos de colarse en ciudadanos y montar Ciudadanos Bergondo. Todo es para desesperadamente sumar votos populares. Gaspar Barrón es el ideólogo de esta acción, fue asesor de Moncho en Sada, en la legislatura 2003-2007, acabaron en el juzgado por robar una herencia supuestamente, ahora en la sombra asesora a Tita Sanjurjo, eso si los Barrón Lorenzo alardean que hablan con Rajoy y Feijoo a diario. A la candidata bergondesa no la quieren ni los suyos y ahora se reinventa con artes que pueden costarle caro. Ahora reaparece en la radio de Gaspar Barrón ,no decías que Barrón era un muerto de hambre que no tenía donde caerse muerto, pues sus brazos bien rápido que volviste.

http://www.mundiario.com/articulo/politica/estara-gestando-cambio-ayuntamiento-gallego-bergondo/20150503191424029856.html

http://www.diariodeleon.es/noticias/leon/consigue-siete-anos-condenen-sujeto-estafo-madre-galicia_872741.html

http://www.ileon.com/actualidad/038091/dos-anos-de-carcel-por-expoliar-la-cuenta-corriente-de-una-viuda-leonesa-en-el-popular

Anónimo dijo...

Si en Vigo se da el estacazo no asumirá ninguna responsabilidad. Feijóo es un huidizo que nunca ha asumido ninguna responsabilidad. Al contrario, le pedirá cuentas al PP vigués. Les dirá que no han apoyado lo suficiente a Elena la desconocida, etc. En fin, este no ha llegado hasta ahí por ser un buen hombre, sino por dar las cuchilladas precisas en los momentos adecuados.