miércoles, mayo 27, 2015

O MAPA DO PP DE OURENSE

O PP de Ourense gañou as Eleccións Municipais en 70 concellos da provincia, en 61 deles con maioría absoluta. No tocante ao apoio ao PP, o rexistrado en Ourense foi moito máis importante que as medias estatais (27,05%) e autonómicas (35,75%), alcanzando a nivel provincial o 43,94%, vinte puntos por riba da porcentaxe rexistrada en apoio ao PSOE. Esto convirte a Ourense na terceira provincia en apoio ao Partido Popular, por detrás de Ávila e Cuenca, con 81.572 sufraxios emitidos, tal e como sinalou Manuel Baltar.
A nivel de partidos xudiciais, o PP foi a forza máis votada en seis dos sete partidos xudiciais, sendo o PSOE a forza máis votada no partido xudicial de O Barco de Valdeorras. En canto a alcaldías obtidas polo PP, en Ourense tamén se superaron as medias estatal (34%) e galega (47%), cun 66%. É dicir, de cada 10 alcaldías, prácticamente sete son do PP en Ourense.
As 61 maiorías absolutas acadadas na provincia significan o 42% das totais en Galicia, que foron 148, incrementando a porcentaxe acadada en 2011. Con esta análise dos resultados, en Ourense é menos acusada a foto fixa da pérdida de apoios ao PP a nivel xeral. O PPOU conseguiu 509 dos 900 concelleiros (56,55%). Os concellos con máis apoio porcentual ao PP foron Beariz (85,96%), Quintela de Leirado (85,75) e Esgos co 81,95%.

17 comentarios:

Anónimo dijo...

O Betadine foi o culpable, seica se pasou a Democracia Ourensana e vai ir co "Toliño" nas listas das autonómicas.
Don Vito Baltarone.

Anónimo dijo...

El caciquismo nunca falla. Al PSOE en Andalucía le ocurrió lo mismo.

Anónimo dijo...

Ciertamente, vemos la razón de que Orense sea una provinica pobre y que los mejores resultados de Baltar sean precísamente en las zonas más deprimidas. Las zonas con mejores indicadores económicos no votan Partido Popular.

BETADINE dijo...

O MEU APELIDO E MUÑOZ
E GUSTAME O FUTBOL
HALA HAI TEDES ONDE AVERIGUAR

SI, EU TRABALLEI PRA DEMOCRACIA OURENSANA,,
MANDA CARALLO, IDES A DESESPERADA.

MORÁN, AINDA NON PRESENTOU A SUA DIMISION ?

HALA UNHA APERTA

JESUSIÑO, NON VAS TER PROBLEMA, CO JACOME

BALTAR E NOSO PRESIDENTE, E SI NO VOS GUSTA, CHAMADE O JACOME

Anónimo dijo...

Vídeo Baltar, Star Wars y D.O.

https://www.youtube.com/watch?v=c2IgjZj_uMc

Parece que la operación no salió bien, ja,ja

Anónimo dijo...

Frente a la debacle de Vigo, A Coruña, Pontevedra y Santiago, además de la pérdida de las Diputaciones de Pontevedra y A Coruña, el resultado de Ourense deja bien claro que el PP, aún perdiendo apoyos, sigue siendo una fuerza imbatible. Que tomen nota.

Anónimo dijo...

Bueno, eso de imbatible, ya no tanto. En la provincia de Orense ya se han perdido todas las villas menos Celanova. Mientras que donde gobernaba PSOE o BNG, siguen gobernando.

En la ciudad de Orense el PP sigue en caída libre desde que Cabezas dejó la alcaldía, y veremos como es capaz de gobernar un partido con 10 concejales en contra de 17. Sigue teniendo mayoría en la Diputación, que es lo único que le interesa a quien vive del voto clientelar, pero la tendencia está más que clara.

Anónimo dijo...

En O Barco estaba cantado. El candidato popular se ha enfrentado en guerra abierta con el Alcalde, y la ha perdido. Ignora Moisés que Alfredo tiene el apoyo de muchos militantes y simpatizantes del PP y que, por tanto, procede un recambio ya. Debería haber dimitido la noche electoral. No está a la altura de lo que O Barco necesita. Y no faltará quien lo haga con más inteligencia, con más talante, con más apoyos y con más sentidiño.

Anónimo dijo...

¿Y en O Carballiño?. Argimiro hijo no es Argimiro padre. Y sin algunos apoyos vitales que tuvo hace cuatro años, la cosa pintaba mal. Además, se ha alejado de los ciudadanos, con alguna actitud prepotente y poco considerada. Y los vecinos esto no lo permiten. Le han colocado en donde corresponde, por su falta de olfato político.

Anónimo dijo...

Verín. La gran sorpresa. La villa más visitada por Feijóo en los últimos años. Y la inversión multimillonaria realizada. De nada sirvió. Que Seoane, venido de otros espacios y otros tiempos, se haga con el gobierno, es algo inaudito. Está claro que la recuperación de viejas glorias, no ha resuelto nada. Más bien todo lo contrario. El refrán lo dice. Segundas partes nunca fueron buenas.

Anónimo dijo...

¿Qué le pasó a Manolito en Ribeira?. ¡Parece mentira!. Un hombre tan inteligente, tan hábil, tan conocedor de los ciudadanos, tan válido en la política municipal. La crisis no puede explicar su tropiezo. Debe haber algo más.

Anónimo dijo...

No se pueden ganar los partidos sin bajar del autobús, sino sudando la camiseta y vaciándose en el campo. Y algunos este domingo 24 creyeron que era un paseo y se encontraron con lo que no esperaban, ¿o si?. Se hace necesaria la reflexión y valorar que, así como no todos tenemos condiciones para la medicina, o la abogacía, o la albañilería, o la costura, tampoco todos son válidos para la política. Ya los clásicos la consideraban un noble arte, pero parece que es el destino -en muchísimos casos- de las mayores nulidades y en todos los partidos.

Anónimo dijo...

A Manolito en Ribeira le llego hace poco un gafe que viene rebotado de Santiago. Ya no lo quisieron en un lugar cerca a donde debía ir y mientras allí les fue mejor, en ribeira peor. No te cuento la que dejó en santiago.

Anónimo dijo...

Y cuatro años más a saquear la provincia lo demás importa un huevo.

Anónimo dijo...

Aún sale con la foto de la taifa. Ourense 300.000 habitantes 19 deputados. Pontevedra/Vigo 1.000.000 y 21. Sinvergüenzas. Democracia limpia en Galicia xa! Supresión de las Diputaciones xa! política para velliños aldeáns é o que se fai en Ourense.

BETADINE dijo...

EU NON SEI DA CRITICA, TAN FEROZ CONTRA A DEPUTACIÓN DE OURENSE, OS OURENSÁNS, VOTARON?
POIS NADA OS MELLORES RESULTADOS DE GALICIA, O TERCEIRO MELLOR DE ESPAÑA, A ÚNICA DEPUTACIÓN DE GALICIA, A ÚNICA CAPITAL DE CIDADE.
EVIDENTEMENTE, PERDIMOS VERÍN, FALTA A DIMISIÓN DE MORÁN.
PERDIMOS EN BARBADAS, VEREMOS O QUE FACEMOS PERO POLO DE AGORA PODE REPETIR.
PERDIMOS EN CARBALLIÑO, FALAREMOS CON ARGIMIRO QUE TEN A NOSA CONFIANZA
NO BARCO, FOI IMPOSIBLE ACHEGARNOS, POSIBLEMENTE TEÑA ALGUNHA CONSECUENCIA, PERO É DOS NOSOS,
EN PEREIRO GAÑAMOS, EN XINZO TAMÉN, EN OURENSE TAMÉN, HABERÁ CAMBIOS, PERO TODO O SEU TEMPO, EN QUENTE E MELLOR NON FACER, PERO DECIDIREMOS, CUN POUCO MÁIS DE TEMPO.
CRITICAMOS A XESTIÓN DE RAJOY E DE FEIJOÓ ( QUE TERÁ QUE CONTAR CON MÁIS OURENSÁNS DE PRO, NO SEU GOBERNO), E UN AVISO, E POR SUPOSTO, BOTAR O ROGELIO.
DO MESMO MODO QUE PODO CRITICAR DEBO AGRADECER O APOIO MASIVO DOS OURENSÁNS AS CANDIDATURAS DO PPDEOU, E OS NOSOS CANDIDATOS.
VEDES QUE NON SON SECTARIO, SENÓN REALISTAA

HALA UNHA APERTA

JESUSIÑO SERÁ O ALCALDE
MANUEL BALTAR O NOSO PRESIDENTE

Anónimo dijo...

Betadine non dices máis que tonterías, aiquí o que ten que dimitir pola campaña e o BALTARIN, adicouse a unha estúpida campaña para a Diputación perxudicando os alcaldables, non quere admitir que á xente dalles asco, votarían igual ou máis o PP sen il.Por certo ese mapa ten erros Viana do Bolo e do BNG.