miércoles, abril 15, 2015

JESUS VAZQUEZ AGRADECE EL LLENAZO DE SU PRESENTACIÓN

Mas de un millar de personas arroparon la presentación de la lista del PP. Alli Jesús Vázquez se comprometió ante ese auditorio a rebosar y acompañado por Feijóo y Manuel Balta "a trabajar con forza e ilusión para todos os ourensáns". Jesús Vázquez quedo tan satisfecho del llenazo que lo agradeció en las redes sociales "Quero agradecer moi sinceramente que onte nos acompañárades de forma multitudinaria no acto de presentación do equipo. Agora imos traballar arreo por Ourense, para que a maioria dos nosos veciños /as nos vexan como referentes e actores dun cambio hoxe mais necesario que nunca"

12 comentarios:

Anónimo dijo...

Había moita xente do PSOE ,vense nas primeiras filas, alcaldes e xente das vilas , a ciudadanía pasou do acto. Por certo a ovación a Cabezas foi espectacular. Toma nota Suso.

Anónimo dijo...

A torta vai ser espectacular,todo fume a Jesusito non o recortador de becas non o quere nin os do obispado ,ni os do distrito centro ,nin os estudiantes ,nin os país q lles quitou a beca comedor,nin a xente de siempre que quería a cabezas e non a il.Ostiazo seguro pero a el dalle igual,total vai seguir vivindo da sopa boba do parlamento !!!

Anónimo dijo...

Que malo foi Feijóo, díxolle o candidato, " te pongo de deberes la mayoría absoluta", "si el PP no es el más votado no gobierna". Verdades obvias , pero o pobre do candidato quedou cunha cariña como dicindo, " Serás ca.....". Un poema.

Anónimo dijo...

¿Había alguien en el acto que no cobrara de la Deputación, sus chiringuitos o el Partido Popular? Porque los que se ven en las primeras filas cobran todos de la sopa boba.

Anónimo dijo...

Eu creo que a Feijóo quedoulle cloaro aa quen queríamos de candidato e equipo . CABEZAS e POLY, o demáis "caca de la vaca". Recorda Feijóo que a seguinte cabeza que vai rodar e a túa.

Anónimo dijo...

Es importante agradecer la presencia de hombres y mujeres en un acto así. Estaba a rebosar. Cierto. Pero más importante es, si se produjera, el agradecer el que las urnas del 24-M estén a rebosar de papeletas PP. Ese sí será, ojalá, un buen agradecimiento. El acto estuvo bien. Las ideas son buenas. El equipo no tiene grandes figuras, es decir, ciudadanos y ciudadanas corrientes, que es lo que demanda esta ciudad de Ourense. Y el candidato tiene que poner un poco más de confianza y fé en sus posibilidades, que parece como desganado. Empuje es lo que falta. Enfrente, nadie que pueda inquietar electoralmente. Sí puede inquietar que no obtener mayoría suficiente para gobernar, volvamos a estos años negros.

Anónimo dijo...

Feijóo tiene que exigir algo menos y colaborar algo más. Porque la idea de enviar a Vázquez al matadero ha sido suya. Y si gana el PP en Ourense, será un triunfo también del Presidente. Pero si hay fracaso, también él será corresponsable. Y tiene que comprometer actuaciones hacia el futuro.

Anónimo dijo...

Non vexo o Betadine, nin o 100 % Ourensán, iso é un mal agoiro de que non acadamos a maioría absoluta.
Ten razón un dos comentaristas, na primeira liña só hai vividores da política.
Por certo, Cabezas só fai moverse porque o parecer a súa capacidade empresarial é por medio da política, seica non ten un peso e quere ir para o Senado por iso non perde ocasión de dar viravoltas arredor de quen o pode meter nas listas.
Don Vito Baltarone.

Anónimo dijo...

Buena lista, especialmente el fichaje de Sofía para el número 2, la continuidad de Belén y la recuperación de Mario Guede, al que nunca debieron dejarle de lado. Es un equipo para ganar, no sólo porque pueden ser buenos gestores, sino porque al otro lado está el desierto más absoluto. No puede ser Barquero, concejal aún hoy del equipo socialista, la solución a los problemas que él y ese equipo han creado en Ourense. ¿Podía ser Rubalcaba, Vicepresidente con Zapatero, la solución a los problemas creados por ZP?. No. Y por eso le rechazaron. Pues Barquero tiene el mismo problema, respecto de Paco, anterior alcalde, y de Agustín, el actual. Formó parte del conjunto de problemas y no puede ser ahora la solución.

Anónimo dijo...

Para el de las 11:59, estaás de coña, no. Donde ves tú una buena lista.En qué galaxia la nº 2 es un bue fichaje, lo de Belén todos sabemos como se gana el puesto, pero bueno es una obra de caridad de lo contrario al paro.No valen un carajo y lo veremos en los resultados.Lo único cierto que dices es lo del PSOE, pero te olvidas de Jácome y Ciudadanos, un dolor de cabeza para el PP.

BETADINE dijo...

BUENO SON BOA XENTE..
PERO OS MILAGROS EN FÁTIMA.
A MIN GUSTAME, O GRUPO, EVIDENTEMENTE, SOAMENTE ALGÚNS.

A MAIORIA ABSOLUTA..NON HAI
PACTAR CO JACOME, E CO BLOQUE DIFICIL, CO PSOE IMPOSIBLE, A MAREA OURENSANA, TAMPOUCO,...IMOS PACTAR, NON SEI EU..


A MAIORIA AINDA A TEMOS POR POUCO PERO TÉMOLA,..E ASÍ


O JESÚS, SABE O QUE FAI, E BALTAR TAMÉN..

HALA UNHA APERTA

PERDOADE QUE NON STEMOS, TANTO 100%, COMA MÍN, PERO E QUE STAMOS TRABALLANDO,,PARA GAÑAR A DEPUTACIÓN, O CONCELLO E COUSA DE JESÚS...PERO TRABALLANDO TODO O DÍA

Anónimo dijo...

UY BETADINE, xa vos poñedes a venda antes da ferida, o que non vos dades conta é que de non conseguir a alcaldía de Ourense a cabeza de BALTARÍN pende dun fío. No congreso provincial vémonos.