miércoles, marzo 18, 2015

JESUS VAZQUEZ A COR, DESPOIS DO BRANCO E NEGRO

O Centro Cultural Marcos Valcárcel acolleu  a presentación da candidatura de Jesús Vázquez á Alcaldía de Ourense. Neste acto de presentación estivo arroupado por Rosendo Fernández, Manuel Baltar e por  Feijóo.
Tralas palabras de benvida de Rosendo Fernández, o presidente provincial, Manuel Baltar, reiterou a súa confianza nunha rotunda victoria do PP nas urnas do 24 de maio. "Jesús Vázquez devolverá á cidadanía un Ourense a cor, despois de oito anos en branco e negro".
Ademáis, recalcou que só o PPOU está en condicións de ofrecer un goberno sólido e solvente que poña en marcha un proxecto de cidade e que sexa capaz de devolver a ilusión aos veciños e veciñas da cidade.
Nos mesmos termos se expresou  Feijóo, quen lembrou que a capacidade xestora de Jesús Vázquez quedou sobradamente demostrada nos últimos seis anos, formando parte do Executivo Autonómico. Tamén tivo palabras de agradecemento Feijóo cara o actual portavoz do PP en Ourense, Rosendo Fernández polo traballo realizado neste último mandato. No tocante ao candidato popular, destacou que "Ourense vai volver camiñar pola rúa do progreso da man de Jesús Vázquez, que fará o que outros levan catro anos discutindo". E reiteroulle a Jesús Vázquez que "tes proxecto e tes persoas. Aquí está a túa xente: as mulleres e os homes do Partido Popular de Ourense. Preparados para traballar, e traballando para gañar".
Jesús Vázquez despois de agradecer a gran acollida da súa candidatura, articulou un discurso en torno a varias necesidades: mudar entre todos o pesimismo por ilusión; a recuperación da normalidade no Concello; que os ourensáns se sintan orgullosos dos políticos que os representen; o respecto, a claridade e a proximidade dos membros da Corporación; a búsqueda dun modelo de cidade inclusivo e con propostas realistas; e a recuperación do papel da participación cidadá.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Jope con Jesusito. Antes jamás hablaba en gallego y mirá ahora

Anónimo dijo...

Para el de las 6:50,eso también le pasaba a Quintana y míralo tú vice de un gobierno con el Bloque. París bien vale una misa.

Anónimo dijo...

Veo a Baltar tomarse el pulso en la carótida...

Anónimo dijo...

¿Lo del COLOR va con segundas?. Algún asesor de imagen le pude decir a Jesús que sus pañoletas de estampados y tanto colorido son horribles, y si bien puede gustar a las señoras a los demás nos da repelús. La imagen vende y más cuando mas puede ganar solo por un puñado de votos.

Anónimo dijo...

Estuvo normal Jesús, en su presentación. Le falta fe en sus posibilidades, y un poco de gas, de aire, de inflexión en su discurso, que a día de hoy es muy monocorde. Porque si él mismo no cree en sus posibilidades, eso se transmite psicológicamente a su auditorio, a sus oyentes, a sus potenciales votantes. Y si esa sensación cuaja, está perdido.

Anónimo dijo...

Este Jesús es el que prometió que los niños podrían aprender en el idioma de su elección y que podrían comprar los libros también en el idioma de su elección para luego obligarnos a comprar los libros en el idioma de elección de la Xunta. Como todas sus promesas sean igual de firmes lo llevamos claro...

Anónimo dijo...

Pues si, por desgracia es el mismo.Además de ser el que cobraba a los niños el comedor del colegio en la peor de las situaciones.Muchos chavales era la comida caliente que hacían en el día.Mucho economicismo y poca humanidad.

Anónimo dijo...

Este candidato no se moja ni cuando llueve, no hay proyectos ni propuestas que ilusionen. Así no se va a ningún lado.