lunes, marzo 02, 2015

FEIJOO PIDE A MOVILIZACIÓN DO 2009

Feijóo, na clausura da Convención do PPdeG, pediu aos que votaron ao PPdeG nas eleccións autonómicas de 2009 e nas municipais e xerais de 2011, que acudan ás urnas este ano co mesmo entusiasmo, optimismo e ganas para seguir sendo o partido de referencia en Galicia. Petición que a fixo diante de Soraya Sáenz de Santamaría e do presidente do PSD de Porto, Virgílio Macedo.
Como sinalou Feijóo, ao PPdeG non o fan só os dirixentes do ámbito autonómico e estatal ou os afiliados, senón especialmente os que desde a esfera local e provincial están máis preto das persoas e os miles de persoas que elección tras elección escollen a papeleta do PP e confían neste partido maioritariamente.
Por outra banda, destacou que a eles non os inspiran as ideas dunha empresa de marketing, nin o independentismo doutras comunidades nin os inspira Venezuela. Como recalcou, aos populares inspíraos o exemplo diario dos cidadáns, o galeguismo, os emigrantes galegos en Venezuela e Galicia.
Feijóo advertiu de que o que máis desexan outras formacións políticas é que tanto os populares como a súa xente queden na casa, para ser eles os que se pronuncien nas urnas. Por iso, pediu aos alí presentes que se mobilicen, para que os cidadáns aposten polos populares fronte a alianzas de perdedores e os que se cren perfectos e non asumen os seus erros.
Como salientou, nas vindeiras eleccións hai dúas posibilidades: frear os logros acadados nos últimos anos ou seguir avanzando na recuperación.
Feijóo rematou a súa intervención facendo fincapé en que non ve menos motivación, ilusión ou mobilización que no ano 2009, senón que ve ao “partido de sempre”. De feito, fixo fincapé en que ese ambiente de superación, humildade e de querer facer as cousas ben que se palpaba na Praza de Touros de Pontevedra hai seis anos, no mitin ao que asistiu Rajoy, ségueo notando na actualidade.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

¡Ahora nos acordamos de los afiliados!
Y cuando se llega al lugar deseado ¡patada en el culo!.
Ejemplo supremo: el guaperas de la Diputación coruñesa.
Una oportunidad para Ciudadanos!!!!!!

Anónimo dijo...

Queremos que se cuente mucho más con la militancia en Bergondo, urgen cambios cuanto antes. Los afiliados al P.P. de Bergondo lo está pidiendo a gritos, la que hay, no cuenta con nadie y los que trabajamos a diario estamos desencantados. Queremos a Silvia Cardelle de Candidata, Patricia Touriñan segunda, Serafín Ribero presidente de nuevas y disponer de la experiencia de Maria Faraldo como directora de campaña. Tenemos que luchar por lo mejor o nos hundimos.

Anónimo dijo...

Feijóo, nos has engañado y tomado el pelo.Antes teníamos ilusión, ahora desprecio.

Anónimo dijo...

Con la misma ilusión que en el 2009, sí, pero entonces fue para votaros, porque ibais a dejar de obligarnos a aprender asignaturas en gallego, porque ibais a eliminar el impuesto de sucesiones, porque ibais a reducir los impuestos, porque ibais a hacer todo lo contrario de lo que habéis hecho...

Ahora iremos con la misma ilusión pero para echaros, para desalojaros del poder!!! ¡¡FUERA DEL PODER!!! ¡¡¡A LA CALLE!!!

Manuel Pelo dijo...

muy bonito, de puertas para dentro todos somos valientes, ahora en el mometno de salir a la calle nos achicamos todos, después vienen las decepciones, me da VERGUENZA de pagar la cuota de afiliado para tal derroche de autopropaganda en vez de salir a ganarse el voto y comerse cada esquina de pueblos, ciudades y lo que haga falta.

Anónimo dijo...

canta razón, e por riba aínda lle teñen que pagar os de novas xeracións as copas para conseguir que vaian, incluso así, unha movilización nefasta. Hai que propoñer en que queren gastar os afiliados os cartos das cuotas, dame vergonza ajena que eses cartos vaian para cerrar locales de copas dos xóvenes de partido e demais derroches.

Anónimo dijo...

los que se llevan la palma de NNXX son los de la provincia de Lugo, supongo que ganarán dinero y todo porque para los que hay bien caben en un coche sin falta de alquilar autobuses ni nada. En coruña estamos completamente desamparados pero hasta los de la comarca de ferrol nos rebajamos a ir con el resto de la provincia, me averguenzo de mis compañeros de provincia, sobran,.

Anónimo dijo...

Se va a movilizar tu p... m.... Ya está bien de chulear a los incautos

A la oposición, os la habéis ganado a pulso

Anónimo dijo...

QUE MANÍA DE CRITICAR Y NO APORTAR NADA EN BENEFICIO DE NUESTRO PARTIDO!!!!! .EN BERGONDO ESTAN CON TITA Y TIENEN UN EQUIPO Y EN CUANTO A SILVIA PARECE QUE LO UICO QUE PRETENDEIS ES CREAR UN CONFLICTO CON SU CANDIDATA Y NO LO VAIS A CONSEGUIR , LO MISMO QUE EN NUEVAS GENERACIONES NOELIA ES UN EJEMPLO A SEGUIR Y UNA TRABAJADORA INCANSABLE Y TOSO EL MUNDO LA QUIERE COMO PRESIDENTA