jueves, marzo 27, 2014

O PPOU DISPOSTO O GOBERNO DE CONCENTRACIÓN EN OURENSE

Rosendo Fernández, compareceu onte en rolda de prensa para anunciar o posicionamento do PP de Ourense con respecto á convocatoria dunha reunión formulada por Democracia Ourensana para o vindeiro luns. Unha vez visto o escrito remitido por parte do Grupo Municipal de Democracia Ourensana referente á convocatoria de 16 concelleiros da Corporación de Ourense a unha xuntanza o 31 de marzo, anunciou que os populares lle remitiron unha resposta ao grupo minoritario da Corporación nos seguintes termos condicionantes para que os populares participen no encontro:
Estando de acordo na motivación desta reunión "ante a insostible situación de desgoberno na que nos encontramos", teño a ben facer as seguintes apreciacións:
1.- Que dita convocatoria se faga extensiva a todos os concelleiros/as desta Corporación Municipal.
2.- Que os temas a tratar sexan:
2.1 Chegar a un acordo para cambiar o actual grupo de goberno, analizando as diversas posibilidades contempladas na Lei Organica 5/1985, de 19 de xuño, do Réxime Electoral Xeral e o Real Decreto 2568/1986, de 28 de novembro, de Regulamento de Organización e Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais, podendo ser esa semana de chegar a un acordo.
2.2 Elaborar e pactar un programa esencial de actuacións e levar a cabo polo novo goberno que garanta a solución dos problemas básicos, aos que nos afrontamos repetidamente neste mandato e ata as próximas eleccións municipais. (presupostos, cumprimento das ordenanzas, control de adxudicacións dos servizos municipais, unha RPT axeitada, modificación PXOM, control e oportunidade do gasto, etc...).
3.- Que debido os temas a tratar, de carácter inminentemente municipal, que dita reunión se faga nalgúnha dependencia municipal, por exemplo no edificio de Centro de Iniciativas Empresariais.
Rosendo Fernández recalcou que a postura do Grupo Municipal do PP de Ourense sempre abogou por un goberno de concentración para salvar a situación de emerxencia municipal na que se atopa a cidade, "e ese sigue sendo o noso posicionamento, pois consideramos a opción máis válida, viable e beneficiosa para acadar unha solución de consenso".

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Concentración había que promoverla en los temas importantes de Ourense: termalismo, plan de trabajo, etc. Pero para gobernar, que sean los ciudadanos los que opinen en las urnas. Y modifíquese la legislación para que: a) gobierne el más votado, o bien b) segunda vuelta en las elecciones, como ocurre en otros países europeos.

Anónimo dijo...

Bien! pero es una de las opciones que contempla la legislación, en casos como el de Ourense, que por cierto es sangrante. Y además no excluye, que ese gobierno de concentración se ponga a trabajar en eses temas, a los que te refieres.¡Y qué falta de responsabilidad del BNG!, se tiraron al monte.

Anónimo dijo...

Ya estan tardando en mandar a la calle a la portavoz Paula Prado a la calle.¿Cómo vamos a pedir dimisiones a los demás?.Es increíble que hablemos de regeneración y de ética teniendo a esta tipeja ahí.¡HAY QUE CESARLA YA!

Anónimo dijo...

Paula a la calle pero también todos los que aceptaron regalos y prebendas de empresas ocupando puestos publicos y en el parlamento hay unos cuantos ,a que espera Feijoo para echar a todos esos sinvergüenzas del partido ??????

Anónimo dijo...

Y qué culpa tienen los de Ourense de lo que acontece en Santiago? Bien por el PP de OU! Se nota que hay oposición, algo que se notaba en falta en el mandato anterior.

Anónimo dijo...

What is love
Oh baby, don't hurt me
Don't hurt me no more.

Que listo es, que listo es, que listo es......

Anónimo dijo...

En el asunto Paula Prado, por cierto: ¿llegó a Portavoz por cupo (mujer), o por méritos?. Si fue por cupo, vaya cómo está dejando a las demás mujeres. Si es por méritos, vaya méritos los que ha cosechado. Como puede comprobarse, un auténtico despropósito.

Anónimo dijo...

No se ha visto una gilipollez más grande. D.O,ha puesto en evidencia al PP y a Rosendo, él ya sabe que no va a ser el candidato. Gran jugada de Jácome.