viernes, febrero 14, 2014

SIN SORPRESAS Y TODO BIEN ATADO

Diego Gago Bugarín será o único candidato á Presidencia de Novas Xeracións no IX Congreso autonómico. O actual presidente provincial da organización en Pontevedra fixo entrega das máis de 800 sinaturas que avalan a súa candidatura aos membros do Comité Organizador do Congreso, onte pola tarde na sede do PPdeG, o último día establecido para presentar as candidaturas. Gago conseguiu, polo tanto, o dobre de avais do mínimo que se esixía a todos os que decidisen aspirar á Presidencia de Novas Xeracións. Mentres tanto, os membros do Comité Organizador seguen traballando na organización do cónclave, que terá lugar o 8 de marzo en Santiago de Compostela. Así, o pasado luns ás dez da mañá abriron o prazo de inscricións para todos aqueles afiliados da organización que queiran votar no Congreso que, por primeira vez na historia da organización en Galicia terá carácter asembleario. Os afiliados que queiran participar tanto no sufraxio para a elección do presidente como na votación do debate das ponencias terán ata o 4 de marzo para inscribirse.
Diego Gago Bugarín naceu en Vigo en setembro de 1987. Licenciado en Dereito Económico pola Universidade de Vigo, actualmente está a facer un Máster en Tributación e Asesoría Fiscal pola Universidade a Distancia de Madrid (UDIMA). Foi membro do Consello de Goberno da Universidade de Vigo entre os anos 2010 e 2012. Así mesmo, foi membro do Claustro da Universidade de Vigo entre os anos 2008 e 2012. Ademais, ocupou o cargo de presidente da Asociación de Estudantes UNEGA entre 2006 e 2007. Actualmente ten en activo unha Comunidade de Bens para a organización de eventos e comezará a facer prácticas nunha Asesoría o vindeiro 1 de marzo. Gago inicia a súa andadura na política en marzo de 2004, cando se afilia en Novas Xeracións. A partir dese momento, desempeñou cargos como o de secretario de ensinanzas e vicesecretario local en Vigo entre 2006 e 2009, e foi tamén vicesecretario de comunicación provincial entre 2007 e 2010. Actualmente, é membro do Comité Executivo provincial e do Comité de Dirección local de Vigo, vogal da Xunta Directiva do PP e do PPdeG e presidente provincial de Novas Xeracións de Pontevedra desde 2010. Así mesmo, Gago foi nas listas locais de Vigo para as eleccións municipais de 2011 e de suplente para as de 2007 e foi suplente nas últimas listas das autonómicas de 2012.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Vaya, que raro, un cargo del PP que se dedica a la organización de eventos.

Anónimo dijo...

Democraticamente teledirigido.

Anónimo dijo...

Me encanta su currículum, yo a sus años tenía una carrera y 4 años trabajados. Su experiencia laboral cero patatero! Así nos va, generamos niños que sólo saben la teoria, que nunca han bajado al fango a ganarse la vida. Y así nos va. Generamos Diego Calvos, Javier Dorados o Carlos Negreiras que sólo saben vivir por y para la administración, que en su vida vieron una empresa privada, que nunca han sabido lo que es llegar a una empresa que necesita resultados reales para llegar a fin de mes y que son introducidos en la función pública sin idea alguna del mundo laboral real.
También me sorprende que en 5 días juntase 800 firmas, y que sea el único candidato, es un dedazo en toda regla. Otro congreso más a la búlgara y llevamos ya unos cuantos. Tanto miedo existe a que la gente presente un proyecto? Nuevas ideas? No digo que este chico no las tenga, y le deseo la mejor de las suertes, pero nuestro partido tendria que tener más juego interno y democrático!

Anónimo dijo...

Estupendo el de las 8:53. Lo que comentas es un argumento más para demostrar que el PP es un partido sin solución, únicamente bueno para los que ocupan cargos con sus siglas. Viven del partido y de la teta pública en su totalidad. Lo que les pase a sus votantes y las promesas electorales les traen absolutamente sin cuidado.

Sería interesante conocer cuales han sido los eventos organizados hasta la fecha por el señor Gago, aparte de su designación política. Como seguro que nos lee, podías aportar algo, querido Diego.

Anónimo dijo...

Esto es una vergüenza como lo de Javi en su momento... Una vez más, cacicada y nadie dice nada así nos va en el PP. Anque a mi una vez más "que no! que no! que no nos representan!".

Anónimo dijo...

¿Y por qué no os presentasteis vosotros como lo hicieron en su momento María o Javi y ahora Diego? porque mucho criticamos...

Anónimo dijo...

Nos vemos en VOX!!!

Anónimo dijo...

El de las 9:29 tienes toda la razón!
Es un proceso abierto!El que quisiera presentarse que lo hiciera al igual que lo hizo Gago!
A mi me parece que el chico vale mucho y lo avala su trabajo coml presidente provincial que yo creo que es el único de los 4 q hace un buen trabajo!
Asiq de momento pienso que habrá q darle un voto de confianza!

Anónimo dijo...

¿Nadie contesta a la pregunta de las 9:29?