lunes, octubre 14, 2013

POLEMICA DE DATAS NO CONGRESO DE NN.XX. LUGO

Novas Xeracións de Lugo convocou o seu congreso provincial que terá lugar o vindeiro 2 de novembro. Hasta ahí é a información que ten a inmensa maioría dos afiliados. Pois ven, este congreso vai dar polémica, dende o punto de vista de algún militante, en canto as reglas de funcionamento que ten esta organización, e todo cun obxetivo único, que según eles,  e que “Daniel Vega manteña a dirección provincial posto que o día 4 de novembro cumprirá 30 anos e xa non podería ser reelexido”. Coa data límite marcada e moitas presas convocouse unha Xunta Directiva provincial para o venres 4 de outubro, e “Nesa Xunta Sirectiva tras votación previa decidese que o congreso será o día 16 de novembro, pero o que pasa, que se dan conta de que o 16 de novembro non pode ser presidente e o luns seguinte envía un email o COC decindo que por motivos de axenda do Partido e de NNXX Galicia non se pode celebrar o aprobado por maioría 16 de novembro e que será o 2 de novembro”. Estes militantes se queixan de que “non hai nin nova votación, nin nova Xunta Directiva, nin sequera se barallan outras datas, queda marcada a data do 2 de novembro por imposición divina e cacicada suma”. Por outra banda apunta a irregularidade de que os estatutos que rexen NN.XX, “no apartado que se refire aos congreso, dí que os congresos de ámbito provincial teñen que ser convocados con 45 días de antelación de xeito ordinario, e con 30 días de antelación de xeito extraordinario”, con o que “coa nova data non se cumpren os prazos mínimos establecido que marcan os estatutos, é decir, ou non saben contar ou estamos ante outra cacicada máis”.

25 comentarios:

Anónimo dijo...

Los amigos de Dorado... Menuda mafia y después hablaban de otros...

Anónimo dijo...

Esta es la única convocatoria interesante:
http://www.vidal-quadras.com/htmls/reunion-abierta-militantes-simpatizantes-pp/reunion-militantes-pp.html

Anónimo dijo...

Dani e as súas Danieladas, está a punto de non ser xa candidato e resulta que llo poñen para que poda seguir 4 anos mais, esto é unha vergoña, coma cando saiu que cobrara polos despraamentos os mitines mais de 700 euros, que aquí sempre rouban os mesmos?

Anónimo dijo...


http://www.votoenblanco.com
https://es-es.facebook.com/escanosenblanco
http://escanos.org

Vota en blanco, los ciudadanos estamos hartos de pagar vuestros desmanes.

Anónimo dijo...

Dani Vega es un aprovechado un lumpua despensas. Después de q Barreiro l9 colocase en leche río ahora quiere seguir 4 añazos más a cuenta de que le colocan elncongreso a dos dias de que ya no pueda ser candidati.
QUE VERGÜENZA.

Barreiro es cómplice de esto y Balseiro no te extrañe que los haya organizado

Odocarabinero dijo...

Parece que 3 anos de traballo acreditado non sirven de nada.Facede memoria de como estaba NNXX fai 3 anos e de como está agora e todo o que se fixo.Creo que fora dos formalismos o traballo feito é a mellor credencial de Dani para a súa reelección.

caracolo dijo...

En un mundo de aspiraciones uno que quiere aspirar a seguir trabajando por el partido e intentan "joderle" Estamos bien!

Don Manuel. dijo...

Yo no entiendo como hay gente que puede cuestionar el trabajo realizado durante estos 3 años tanto de Dani Vega como de su equipo de NNXX de Lugo,pero yo les diría a esa gente que tenga el mismo valor a la hora de publicar estas mentiras de dar la cara.

Anónimo dijo...

Primeiro,pareceme lamaentable os ataques persoais.
Segundo,a xente que considere que se cometeran irregularidades o que deberian facer é presentar unha queixa formal ante o COC que é o organo competente. O que pasa é que debe haber medo a dar a cara.
Ademais que estivo nesa Xunta Directiva sabe o que realmente pasou e que despois da votacion se dixo que o dia 16 se trasladaria ao Partido e a NNXX de Galicia e que se por motivos de axenda non se podia,o Congreso celebrariase o dia 2 (SEGUNDA DATA MAIS VOTADA), o que NAIDE puxo obxecions.
Por outra banda,pareceme rastrero desprestixiar a unha Xunta Directiva que leva traballando moito e ben durante estes 3 anos, e a Dani,o mellor presidente que podiamos ter e que conta co apoio da gran maioria da provincia.
Esta xente que tan descontenta esta que se presente e de a cara. ¿por que non o fan?

manto dijo...

Dani, ni aso, un gran presidente de NNXX si no el mejor que ha pasado por ese puesto
a seguir trabajando como lo has hecho hasta ahora
Ánimo Daniel!!!!

Anónimo dijo...

que vergüenza.

Anónimo dijo...

jajaja ahora salen los palmeros del patapalo... Dani será muchas cosas pero ¿capaz de llevar una organización? Si tiene cara de tonto -lo és-

Anónimo dijo...

El panoli de Dani es un perro fiel para Dorado así que... Vais jodidos!! Barreiro dice en cículos privados que el pobre es corto pero... más vale corto manipulable que listo rebelde...

Anónimo dijo...

Vega poco hizo por NNGG, siempre antepuso sus intereses personales y esto es una prueba más.

Anónimo dijo...

Es un analfabeto joder!! con eso solo ya llegaría para no estar de Presidente. Como mucho de vocal y el tiempo que le sobre que vaya a practicar con el carretillo.

Anónimo dijo...

Es una vergúenza que el partido permita eso. A Barreiro, en que le beneficia???????

Anónimo dijo...

La misma persona se repite mucho,es una persona que estés tan sólo da mucha pena.

Anónimo dijo...

Alucino,se puede discrepar en ciertos aspectos respecto a la organizacion,pero llegar al nivel al que se esta llegando en algunos comentarios me parece mezquino. En fin,me esta dando asco ciertos comentarios de compañeros mios de NNGG,asi os va ir bien en la vida

Anónimo dijo...

Es totalmente lícito protestar contra las irregularidades pero no entremos en descalificaciones personales.

Anónimo dijo...

Peor es lo que están haciendo con NNXX de Lugo y no dices nada. Payaso!

Anónimo dijo...

Y tu callado como una perra... Con tu silencio refuerzas ciertas actitudes fascistoides...

Anónimo dijo...

Pero quien os creeis que sois? Como personas dejais mucho que desear....seguro que hablan de Dani Vega los mas lumbreras, vamos! Las reclamaciones se hacen donde se tienen que hacer pero el propio intento de desprestigiar el trabajo de Dani Vega cae por su propio peso, y eso es, precisamente lo que tanto daño os hace...le pedire a dios para que la envidia no os afecte a la salud el próximo día 2.!

"Señor, cuidame de mis amigos que de mis enemigos me cuido yo"

Anónimo dijo...

mucha aspiracion veo yo en todos los comentarios; no quereis a Vega? Presentaros, o no sois tan valientes?

Anónimo dijo...

No tiene nada que ver con aspiraciones personales, es la imagen que da la organización con este tipo de noticias. ¡¡Y después hablamos de Venezuela!!

Anónimo dijo...

Creo que deberias revisar tu escala de valores pero haya tu y tu vida