miércoles, julio 10, 2013

PRESENTACIÓN DA CAMPAÑA DE EDUCACION EN OURENSE

A portavoz do PP de Ourense, Cristina Romero, e a secretaria executiva de Educación do PPOU, Belén Gómez, presentaron a campaña “Una educación de calidad para todos” . Segundo os datos aportados na presentación da campaña, España adica 10.094 dólares ao ano de gasto público por cada alumno na educación pública, un 21% máis que a OCDE e a UE. A inversión duplicouse na derradeira década pasando de 27.000 millóns a 53.000 millóns de euros. Salientando que “a remodelación de todo o sistema educativo en España é una reforma fundamental e urxente ante os datos desastrosos obtidos co actual sistema”. Engadiu que “non podemos quedar impasibles ante unha taxa de abandono escolar do 25% que duplica á europea e que supón que un de cada catro xóvenes abandoa a súa formación ao rematar a etapa obrigatoria, moitos sen rematar a ESO”. O actual sistema supón “una elevada taxa de alumnos repetidores, cifras de desemprego xuvenil que superan o 57% e un 23,7% de xóvenes, de entre 15 e 29 anos, que nin estudian nin traballan”. Estos resultados académicos alonxan a España dos postos de cabeza xa que “nas derradeiras probas PISA (2009) obtuvimos 481 puntos, 12 puntos por debaixo do promedio da OCDE pero cunha inversión moi superior a da media dos estados que integran esta organización de cooperación internacional”.

3 comentarios:

BETADINE dijo...

Hai que ser bobos para apoiar o lamentable ministro Wert......
Digo eu....
hala unha aperta,,,,hai que facer achegas a LOMCE non publicidade..

Anónimo dijo...

El problema es que se gasta mucho, pero se despilfarra más. Los centros públicos están llenos de docentes inútiles que no dan golpe y que cobran sueldos de escándalo.

Anónimo dijo...

El que diga que un docente cobra sueldos de escándalo no vive en este país o, simplemente, no se entera. ¿Sabe el anónimo de las 4:36 lo que gana un docente?. ¿Sabe la responsabilidad que asume, ante la sociedad, en su tarea de formación-educación de futuras próximas generaciones?. ¿Qué considera el anónimo que es "sueldo de escándalo"?. Es evidente que hay "mantas" en todas partes (incluso entre los anónimos). Pero descalificar genérica y gratuitamente a una profesión como esa, me parece cuando menos injusto.