viernes, mayo 10, 2013

OUTRA VACA MAIS NA HORTA

Carlos Floriano, vicesecretario xeral de Organización e Electoral do PP, e non sabemos cantas cousas máis, contestou onte a Feijóo, que o relato do Goberno sobre a crise económica é "claro", afirmando que a prioridade son o emprego e o crecemento. "Yo creo que el relato es claro. Aquí la prioridad son el empleo y el crecimiento". Unha contestación dada nunha entrevista concedida á Cadea Cope, onde lle preguntaron directamente as declaracións de Feijóo, nas que afirmaba que ao Goberno de Mariano Rajoy lle falta relato á hora de explicar as medidas que debeu adoptar.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Non é outra vaca na horta, senón "outra vaca no millo".

Anónimo dijo...

Ao PP fátalle relato; pero lle sobra conto e teatro tamén. A p. calle.

Anónimo dijo...

Non é outra vaca na horta, é un membro da executiva nacional do partido. Feijoo ten moita prisa por escalar a Madrid, pero coido que a súa carreira xa está costa abaixo por un book de fotos.

Anónimo dijo...

para desmarcarse de la incompetencia que nos gobierna en Madrid, en la crónica mal utilizan el gallego. para hacerse los simpáticos...pero son la misma mier...

Anónimo dijo...

El "talón de Aquiles" del PP ha sido siempre la comunicación. Y con este Floriano, las cosas no han ido a mejor. Ahora se molesta porque desde algunas Comunidades Autónomas se indica que falta "relato", es decir, conexión clara y entendible con el ciudadano. Pues en vez de criticar eso, que está en su derecho, haría bien en valorar si efectivamente eso es así, y de serlo (que todo parece que sí), actuar en consecuencia. El PP necesita "vender" bastante mejor el buen producto que tiene. Otros anteriores (ZP y Felipe), haciendo muchísimo menos y haciéndolo bastante peor, figuraban como magníficos. Hasta que nos llevaron a donde nos llevaron.