lunes, mayo 06, 2013

O PPOU VAI A POR TODAS

O final o Grupo Municipal do PP de Ourense pediu a reprobación e dimisión do alcalde socialista. Ao completo compareceron en rolda de prensa para anunciar a solicitude, rexistrada esta fin de semana da convocatoria dun pleno extraordinario para pedir a reprobación do alcalde por parte da Corporación Municipal, así como para esixir a súa dimisión como membro do goberno local de Ourense. Esta solicitude ven motivada tras o pleno onde o equipo de goberno municipal se negou en rotundo a pedir disculpas á cidadanía polo escándalo das contas do grupo municipal socialista, así como a amosar nin un ápice de arrepentimento polo dano infrinxido á imaxe da cidade de Ourense. Tampouco quixo o PSOE dar respostas claras e contundentes sobre o suposto préstamo a un funcionario por un importe de 21.000€. Todo esto, unido á grave parálise e ingobernabilidade da administración local ourensá, cun goberno totalmente esnaquizado e en plena guerra fratricida.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Mucho ánimo y a ver si hay suerte; que aparte de que os lo merecéis de forma sobrada, esta ciudad no se puede estancar por éstos "socialistas". Todo en pro de la ciudad..y si hay que juntarse, adelante; esta situación exige decisiones más allá de las políticas.

Anónimo dijo...

Totalmente de acuerdo....

Anónimo dijo...

A grandes males, grandes remedios. Y ahora, menos filosofía y más actuaciones. Que se vea claramente la alternativa, frente a este desgobierno que -cuanto antes- debe pasar al olvido. Ourense no se merece esto. Pero el PP tiene que ser consciente de la responsabilidad que tiene que asumir, y no puede enfrascarse en asuntos de tono menor. La oposición la está haciendo a sí mismo el grupo de gobierno, con sus actitudes. El PP sólo tiene que trasladar de manera diáfana esta situación a la ciudadanía. Y que ésta actúe en consecuencia.