martes, mayo 28, 2013

A REFORMA LOCAL A ESTUDO NO PP DE OURENSE

O PP de Ourense constituiu unha comisión para o estudo da Reforma Local, co fin de analizar todas aquelas cuestións e aspectos fundamentais que poderían incidir na provincia de Ourense. Á reunión constitutiva desta nova comisión de traballo asistiu Manuel Baltar, quen destacou a importancia de crear equipos especializados, como é o caso desta comisión, dentro do PP de Ourense, co fin de ampliar o análise dos aspectos que inflúen no desenrolo socioeconómico e político da provincia. Este é outro dos compromisos adquiridos por Manuel Baltar no seu programa electoral para o presente mandato, xa que se contemplaba a creación de diferentes comisións de estudo e análise. A devandita comisión estará presidida por Manuel Doval Soto, teniente de alcalde no Concello de Pereiro de Aguiar, e está formada por José Antonio Pérez Cortés, alcalde de Quintela de Leirado; Luciano Rivera Cuquejo, alcalde de Cualedro; María del Carmen Yáñez Salgado, alcaldesa de Lobios; Alejandro Martínez Sánchez, portavoz municipal en Castrelo de Miño e secretario municipal no Concello de Celanova; Juan Marquina Fuentes, secretario do Concello da Cañiza, e José María Doval Mateo, alcalde da Entidade Local Menor de Berán.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Parabens! Xa era hora de que algún partido político, a calquer nivel, fixera algo parecido.
Apertas!

Anónimo dijo...

jajajajaja me sdecojono de Baltar y sus obras teatrales (como del comentario anterior).

Anónimo dijo...

Personas como la del último comentario son de las q nos descojonamos desde todo el partido de fuera del querido Ourense!! Un abrazo compañero, y a ver si por lo menos te queda algo de respeto..

Anónimo dijo...

El "sdecojono" anda solicitando árnica continuamente, no la consigue y emplea el tiempo en estas lindezas. De respeto no entiende...

Anónimo dijo...

Menudo esperpento xuntar "revovación" e "Baltar" no mesmo lugar...
Do resto sen comentarios, algún vos de mellor sería que se dedicase a limpiar o que ten na casa, que desoís de tantos anos e segue sen darse conta.

Anónimo dijo...

Yo creo que más que limpiar lo que hay en casa hay al menos uno que debería centrarse en su vida personal, que después de haber sido la comidilla del pueblo con la boda mas sonada en años y los rumores más desagradables, lo que le faltaba ahora era meterse en política. Si es que a veces no las pensamos...

Anónimo dijo...

Jajajajaja. Carallo como se las tiran a algunos...